O KONFERENCJI

WYZWANIA ELEKTRONICZNEGO OBIEGU INFORMACJI

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na
optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw.Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie
udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

ZAREJESTRUJ SIĘ WIĘCEJ O WYDARZENIU

Prelegenci

Michał Kibil

Michał Kibil

DGTL.Law

Michał Paćkowski

Michał Paćkowski

Ministerstwo Rozwoju

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński

IT-Consulting

AGENDA

Ludzie, procesy, automatyzacja

9:25-9:30

Rozpoczęcie konferencji

9:30-10:00

Problematyka wdrożenia elektronicznego systemu obiegu dokumentów - doświadczenia i dobre praktyki z wdrożeń

Na przykładzie przedsiębiorstwa górniczego zaprezentuję wybrane elementy projektu cyfryzacji procesów działalności badawczo-rozwojowej i zastosowanych rozwiązaniach mających na celu optymalizację procesów biznesowych. Podczas prezentacji pokażę najciekawsze elementy projektu wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów. Opowiem również o efektach biznesowych, zagrożeniach i wnioskach poprojektowych zaimplementowanego rozwiązania.

10:00-10:30

Dokumenty pod kontrolą. Inteligentne przetwarzanie dokumentów przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji

10:30 –10:45

Włącz podpis elektroniczny w proces obiegu dokumentów

10:45 –11:00

Przerwa

11:00 –11:30

Michał Paćkowski
Michał Paćkowski

Ministerstwo Rozwoju

Rola Platformy Elektronicznego Fakturowania po uruchomieniu obligatoryjnego Krajowego Systemu e-Faktur

1 lipca 2024 r. wejdzie w życie obowiązek e-fakturowania przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur. W jaki sposób będą od tego momentu obsługiwane faktury wystawiane w ramach zamówień publicznych? Którego z systemów używać – KSeF czy PEF i czy faktura wystawiona przez PEF będzie zgodna z przepisami? Wyjaśniamy wątpliwości.

11:30 –11:45

e-Doręczenia - Wysyłaj elektroniczne listy polecone

11:45 -12:05

Workflow i co dalej? Efektywna robotyzacja procesów back office

Prezentacja będzie pełna realnych przykładów, pokazujących jak efektywnie wdrożyć robotyzację procesów biznesowych. Omówimy konkretne przypadki wprowadzania danych do systemów ERP, HR i CRM. Z prezentacji dowiesz się, jak automatyzacja procesów biznesowych może zrewolucjonizować Twój workflow i przyczynić się do oszczędności czasu oraz zwiększenia efektywności operacyjnej.

12:05 –12:35

Michał Kibil
Michał Kibil

DGTL.Law

Prawne wyzwania automatyzacji procesów

12:35 –12:45

Przerwa

12:45– 13:15

Jarosław Żeliński
Jarosław Żeliński

IT-Consulting

Platformy automatyzujące pracę biura

  1. komunikacja jako przesyłanie treści
  2. koperta vs jej zawartość
  3. kontrola - czyli przesłać czy udostępnić?
  4. czym jest podpis i po co - semantyka
  5. przykłady

13:15 -13:45

Wiesław Grabowski
Wiesław Grabowski

Szkoła Zarządzania Zmianą

Wdrożenie to zmiana! Jak ją przeprowadzić?

W trakcie wystąpienia zostaną omówione podstawowe kwestie związane z zarządzaniem zmianą, ze szczególnym uwzględnieniem orientacji na odbiorcę wdrożenia, na postawach ludzi wobec zmiany i możliwych interwencjach lidera zmiany,

13:45

Zakończenie Konferencji

PARTNERZY

Liderzy rynku są z nami

Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor

WEŹ UDZIAŁ W SPOTKANIU JEŚLI

  • Wydarzenia, w których dotychczas brałeś udział, nie wniosły nic nowego do Twojej codzienności zarządzania obiegiem pracy, dokumentami i procesami
  • Chcesz na nowo zdefiniować takie zagadnienia jak: automatyzacja, JPK czy PKI
  • Zamierzasz podjąć wyzwanie i wziąć udział w pełnym wiedzy oraz wartościowym merytorycznie dniu
  • Chcesz rozwiązać swój case na żywo i uzyskać rekomendacje ekspertów w kontekście usprawnienia pracy swojej organizacji
  • Chcesz wziąć udział w niepowtarzalnej dyskusji o elektronicznym obiegu dokumentów i automatyzacji procesów
  • Chcesz spotkać osoby ze swojej branży i pozyskać cenne kontakty biznesowe

REJESTRACJA / chcę tam być

Chcesz poznać najnowsze trendy w obszarze cyfryzacji i automatyzacji przedsiębiorstwa?
Weź bezpłatny udział w konferencji ON-LINE i bądź na bieżąco!

Udział jest płatny dla przedstawicieli firm IT, technologicznych oraz oferujących rozwiązania konkurencyjne względem tematyki konferencji i wynosi 999zł netto.
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
Ze względu na sprawy organizacyjne, osoby, które nie odwołają swojego zgłoszenia do dnia 13.09.2023 i nie wezmą udziału w konferencji, będą obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 100 PLN + VAT. W przypadku rejestracji napływających po terminie możliwości bezpłatnej rezygnacji, osoby które nie będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu także zostaną obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 100 PLN +VAT (opłata nie dotyczy osób, które wydelegują w swoim imieniu zastępstwo do udziału w wydarzeniu).

Wyrażam zgodę na informowanie o wydarzeniach organizowanych przez ITDB Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych i otrzymywanie informacji handlowych od partnerów wydarzenia.
Oświadczam, że zapoznałem/am się z polityką prywatności i akceptuję jej treść.

Wszystkie zgody, o które prosimy, są wymagane.
Administratorem danych jest ITDB Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ryżowa 49. Dane przetwarzane są w celu zgodnym z treścią udzielonej zgody, do czasu jej cofnięcia. ITDB Sp. z o.o. ma prawo przetwarzać informacje o tym, że udzieliłaś/eś zgody oraz kiedy została cofnięta, przez okres przewidziany przepisami prawa, na potrzeby rozstrzygania ewentualnych sporów i dochodzenia roszczeń. Masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie, dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Informacje handlowe (oferty oraz informacje o usługach) będą przesyłane przy użyciu telefonu lub poczty e-mail, do czasu cofnięcia zgody.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY

• CIO, Dyrektorów, Kierowników oraz Managerów departamentów informatycznych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. rozwoju,

• Dyrektorów i Kierowników finansowych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów administracyjnych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów,

• Dyrektorów Generalnych i Zarządzających,

• Office Managerów.

OPINIE

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com