O KONFERENCJI

WYZWANIA ELEKTRONICZNEGO OBIEGU INFORMACJI

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw.Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

ZAREJESTRUJ SIĘ WIĘCEJ O WYDARZENIU

Prelegenci

Dr Piotr Kaczmarek – Kurczak

Dr Piotr Kaczmarek – Kurczak

Akademia Leona Koźmińskiego

Elke Schoenemann

Elke Schoenemann

Sales Manager Poland, ELO Digital Office

Przemysław Sołdacki

Przemysław Sołdacki

ASTRAFOX Sp. z o. o.

Wiesław Grabowski

Wiesław Grabowski

Szkoła Zarządzania Zmianą

AGENDA

Cała prawda o elektronicznym obiegu pracy

08:30 -9:30

Rejestracja

9:30-10:00

Dr Piotr Kaczmarek – Kurczak
Dr Piotr Kaczmarek – Kurczak

Akademia Leona Koźmińskiego

Workflow - dlaczego warto go mieć, chociaż pracownicy go nie lubią. Kejs study

Systemy workflow są niezbyt lubiane przez pracowników, ponieważ niejednokrotnie odbierają im poczucie kontroli nad przebiegiem procesu pracy. Z drugiej strony w wielu firmach mamy do czynienia z kryzysami wynikającymi ze słabej komunikacji i koordynacji działań kierowników i działów. Istnieją dwie metody rozwiązania tego problemu – szkolenia i treningi komunikacyjne, których wadą jest niestety wrażliwość na rotację personelu (odejście kluczowych pracowników zmusza nas do powtarzania szkoleń)… lub sięgnięcie właśnie po systemy workflow management. Dobrze zaprojektowana implementacja takiego systemu może bardzo usprawnić działanie organizacji rozwiązując konflikty społeczne i kompetencyjne i zapewniając pracownikom dodatkowy poziom satysfakcji płynący z bardziej stabilnej sytuacji w firmie.

10:00-10:30

Katarzyna Jaśniewicz
Katarzyna Jaśniewicz

Product Manager Teta HR w Unit4 Polska

Transformacja cyfrowa w działach HR w Polce po 1 stycznia 2019 – jak się na nią przygotować?

Ile można zaoszczędzić na cyfryzacji teczek pracowniczych? Jak sprawnie przeprowadzić proces digitalizacji akt osobowych? Czy elektroniczne teczki są bezpiecznym sposobem przechowywania dokumentacji w kontekście RODO? Na te i na inne pytania odpowie Państwu Katarzyna Jaśniewicz – specjalistka do spraw nowych technologii w HR z firmy Unit4 Polska.  Podczas prelekcji zostaną zaprezentowane skuteczne sposoby  na wdrożenie elektronicznych teczek pracowników przy użyciu gotowych rozwiązań dostępnych w oprogramowaniu Teta HR.

10:30-11:00

Filip Fludra
Filip Fludra

Sales Manager, Exact Software Poland

Cyfrowe biuro – poprawa sposobu i jakości naszej pracy

W dzisiejszych czasach ogromnym wyzwaniem jest umiejętne zarządzanie i kontrola nad tym co się dzieje w biznesie. Z różnych źródeł jest generowanych coraz więcej i wymagających jeszcze szybciej reakcji zadań czy zleceń. Ogromne ilości napływających dokumentów – od faktur, po umowy czy oferty  - wymagają nie tylko podjęcia konkretnych działań, ale często są częścią innego procesu czy projektu. Wyzwaniem jest nie tylko właściwe zarządzanie pracą swoją i pracowników – ale również podejmowanie jak najbardziej efektywnych działań na podstawie rzeczywistych i zawsze dostępnych danych. Właściwy system informatyczny nie tylko automatyzuje i wspiera zarządzanie procesami w firmie, ale również integruje przepływy pracy, zarządzanie dokumentami czy szeroko rozumianymi projektami. Podczas prelekcji pokażemy jak system może pomóc w usprawnieniu pracy, a tym samym pomóc w zarządzaniu i dostępie do zadań i dokumentów.

11:00 -11:20

Przerwa kawowa

11.20 -11:50

Łukasz Skrzypczak
Łukasz Skrzypczak

Żabka Polska S.A.

Case study: Masowa digitalizacja dokumentacji w ramach działalności operacyjnej firmy

11:50 -12:20

Elke Schoenemann
Elke Schoenemann

Sales Manager Poland, ELO Digital Office

Digitalizacja - Biuro (prawie) bez papierów – Hasła każdemu znane, ale co to oznacza?

Zostanie przedstawione na żywo jak może wyglądać praca przy wykorzystaniu ELO ECM Suite.

12:20 -12:50

Damian Klimas
Damian Klimas

Uniwersytet Wrocławski

e-Podpisy i e-Faktury - prawne aspekty obiegu dokumentów w firmie

12:20-12:50

Przerwa kawowa

13.10 -13:40

Wiesław Grabowski
Wiesław Grabowski

Szkoła Zarządzania Zmianą

Fundamenty sukcesu przy wdrażaniu rozwiązań Workflow i Document Management

Na podstawie wyników badania OBZZ 2018 zostaną przedstawione kluczowe elementy, o które należy zadbać aby zwiększyć szanse na przeprowadzenie z sukcesem zmiany jaką jest wdrożenie nowego systemu.

13.40 -14.10

Przemysław Sołdacki
Przemysław Sołdacki

ASTRAFOX Sp. z o. o.

Obieg faktur od skanowania do raportowania i portal pracowniczy

Cały współczesny biznes opiera się na informacji oraz jej przetwarzaniu. Informacja daje przewagę konkurencyjną, dlatego właściwe zarządzanie nią jest kluczowe dla prowadzenia biznesu. Na rynku istnieje wiele systemów do elektronicznego obiegu dokumentów. Podczas prelekcji pokażemy co dobry system obiegu dokumentów powinien posiadać oraz co wyróżnia platformę Amodit spośród innych rozwiązań.

14.10 -14:40

Jan Kordasiewicz
Jan Kordasiewicz

Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz

Projekty realizowane z udziałem Ośrodków Innowacji jako przykład realizacji projektów informatycznych z udziałem środków UE

Celem opracowania jest zachęcenie  firm do prowadzenia działań zmierzających do pozyskania specjalistycznej wiedzy od ośrodków innowacji. Wykład umożliwi zapoznanie się z mechanizmami finansowania takiej współpracy oraz prac badawczo - rozwojowych. Omówione zostaną przykłady prac B+R w informatyce oraz możliwość wykorzystania tzw. ulgi na prace badawczo - rozwojowe.

14:40

Losowanie nagród i zakończenie konferencji

PARTNERZY

Liderzy rynku są z nami

Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor

WEŹ UDZIAŁ W SPOTKANIU JEŚLI

  • Wydarzenia, w których dotychczas brałeś udział, nie wniosły nic nowego do Twojej codzienności zarządzania obiegiem pracy, dokumentami i procesami
  • Chcesz na nowo zdefiniować takie zagadnienia jak: automatyzacja, JPK czy PKI
  • Zamierzasz podjąć wyzwanie i wziąć udział w pełnym wiedzy oraz wartościowym merytorycznie dniu
  • Chcesz rozwiązać swój case na żywo i uzyskać rekomendacje ekspertów w kontekście usprawnienia pracy swojej organizacji
  • Chcesz wziąć udział w niepowtarzalnej dyskusji o elektronicznym obiegu dokumentów i automatyzacji procesów
  • Chcesz spotkać osoby ze swojej branży i pozyskać cenne kontakty biznesowe

REJESTRACJA / chcę tam być

Chcesz być na bieżąco ze wszystkim, najważniejszymi aspektami elektronicznego obiegu dokumentów w firmie?
Weź bezpłatny udział w konferencji i bądź na bieżąco!





Udział jest płatny dla przedstawicieli firm IT, technologicznych oraz oferujących rozwiązania konkurencyjne względem tematyki konferencji i wynosi 599zł netto.
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
Ze względu na sprawy organizacyjne, osoby, które nie odwołają swojego zgłoszenia do dnia 17.09.2018 i nie wezmą udziału w konferencji, będą obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 50 PLN + VAT. W przypadku rejestracji napływających po terminie możliwości bezpłatnej rezygnacji, osoby które nie będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu także zostaną obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 50 PLN +VAT (opłata nie dotyczy osób, które wydelegują w swoim imieniu zastępstwo do udziału w wydarzeniu).

Wyrażam zgodę na informowanie o wydarzeniach organizowanych przez Innovative Group sp. z o.o.

Wyrażam zgodę na udostępnienie danych i otrzymywanie informacji handlowych od partnerów konferencji.

Oświadczam, że zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść.

Wszystkie zgody, o które prosimy, są dobrowolne.
Administratorem danych jest Innovative Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ryżowa 49. Dane przetwarzane są w celu zgodnym z treścią udzielonej zgody, do czasu jej cofnięcia. Innovative Group sp. z o.o. ma prawo przetwarzać informacje o tym, że udzieliłaś/eś zgody oraz kiedy została cofnięta, przez okres przewidziany przepisami prawa, na potrzeby rozstrzygania ewentualnych sporów i dochodzenia roszczeń. Masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie, dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Informacje handlowe (oferty oraz informacje o usługach) będą przesyłane przy użyciu telefonu lub poczty e-mail, do czasu cofnięcia zgody.



DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY

• CIO, Dyrektorów, Kierowników oraz Managerów departamentów informatycznych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. rozwoju,

• Dyrektorów i Kierowników finansowych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów administracyjnych,

• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów,

• Dyrektorów Generalnych i Zarządzających,

• Office Managerów.

OPINIE

GOLDEN FLOOR PLAZA
Piętro XV sala 3
Al. Jerozolimskie 123A
Warszawa