Partnerzy

ELO Digital Office GmbH / ELO Digital Office sp. z o.o.

ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami,
archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów.
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego
rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego
od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które
sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych.
Firma ELO Digital Office została wyodrębniona w 1998 roku z grupy Louis Leitz jako samodzielny podmiot
z siedzibą w Stuttgarcie i stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem posiadającym swoje
oddziały w Europie, Ameryce Południowej, Azji i Australii. Gęsta sieć partnerów systemowych opiekuje
się ponad 750.000 miejsc pracy pod ELO na świecie.
Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach
wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. EnBW, Lufthansa, Bilfinger,
Miasto Zurych (Szwajcaria) oraz w Polsce między innymi: Global Cosmed SA, Marvipol SA, Centrum
Nauki Kopernik, Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o., Eurobank SA, Sitech sp. z o.o. (Grupa Volkswagen),
Robert Bosch Sp. z o.o., Schindler Polska Sp. z o.o. a także różne władze lokalne i państwowe stawiają
na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.

ASTRAFOX

Platforma AMODIT System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów Astrafox jest kilkudziesięcioosobową firmą informatyczno-konsultingową. Najwyższej klasy konsultanci, architekci rozwiązań IT, projektanci oraz programiści tworzą zespół przygotowany do wielu różnorodnych zadań opartych nie tylko na autorskim systemie do automatyzacji procesów biznesowych AMODIT, lecz także obejmujące zaawansowane rozwiązania z wykorzystaniem technologii Microsoft. Nasze doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych zaowocowało wypracowaniem skutecznej, ale także przyjaznej użytkownikowi metodyki wdrożeń zgodnej ze standardami PMBOK, dostosowanej do wielkości projektów i nienarzucającej dużej ilości formalizmów. Dla rozwiązań opartych o AMODIT stosujemy autorskie podejście oparte głównie o tzw. metodyki zwinne. Pozwala to Klientowi na osiągnięcie w możliwie krótkim czasie postawionych celów. Krótki czas wdrożenia, możliwość ciągłego doskonalenia i usprawniania uruchomionych produkcyjnie procesów, ograniczona do minimum potrzeba szkolenia użytkowników, zwiększają gwarancję udanego i skutecznego wdrożenia. Naszą misją jest dostarczanie efektywnych rozwiązań IT dla firm i instytucji w Polsce i za granicą. Wspieramy sukces biznesowy naszych Klientów, poprzez nawiązywanie trwałych relacji i znajdywanie optymalnych rozwiązań. Jesteśmy pewni, że wysoka jakość i obustronna satysfakcja to jedyna droga do sukcesu na rynku. Dostarczamy rozwiązania do przetwarzania i publikowania informacji oraz rozwiązania wspierające procesy biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:
• Workflow (AMODIT),
• Business Intelligence (Tableau, Alteryx),
• rozwiązania ERP (Comarch ERPXL), • portale korporacyjne (SharePoint),
• programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie),
• serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie).
AMODIT to innowacyjny system obiegu dokumentów, który stosuje unikalną, autorską metodę adaptacyjnego modelowania procesów. Dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji takich jak przewidywanie zachowań użytkowników, analiza tekstu załączonych dokumentów, wykrywanie nietypowych sytuacji, pozwala w łatwy sposób zarządzać przepływem informacji niezależnie od wielkości organizacji i liczby procesów. Innowacyjna technologia ogranicza do minimum, a w niektórych przypadkach eliminuje całkowicie, konieczności wykonywania klasycznej analizy przedwdrożeniowej, co znacząco obniża koszty wdrożenia i skraca czas produkcyjnego uruchomienia. Platformę AMODIT wyróżnia spośród innych rozwiązań dostępnych na rynku unikalna technologia, dzięki której Klient otrzymuje:
• Ograniczenie do minimum lub eliminację etapu analizy i projektowania procesów dzięki technologii dynamicznego tworzenia procesów w oparciu o zachowania użytkowników,
• Ograniczenie do minimum lub eliminację etapu szkoleń użytkowników dzięki technologii uczenia się systemu na podstawie zachowań użytkowników i rodzaju procesowanych spraw i dokumentów,
Przyspieszenie realizacji spraw przez użytkowników dzięki technologii text mining i decission trees pozwalającej na podpowiadanie użytkownikom kolejnych czynności i osób, do których sprawa powinna być skierowana,
• Zdefiniowanie nawet najbardziej złożonych procesów i zależności pomiędzy nimi dzięki zastosowaniu unikalnego silnika reguł biznesowych sterujących przepływem zdarzeń w procesie,
• Łatwą integrację z systemami zewnętrznymi dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API,
• Modyfikację i tworzenie nowych procesów przez właścicieli biznesowych niemających doświadczenia w obszarze IT. Przykłady zastosowań: Procesy kadrowe Korespondencja przychodząca Rejestr umów Wnioski na zarząd Rejestr pełnomocnictw Opiniowanie umów Akceptacja klientów Korespondencja wychodząca Obieg faktur Podróże służbowe Zarządzanie uprawnieniami Lista zgłoszeń, np. helpdesk Archiwum dokumentów DOWOLNE INNE Wsparcie RODO Zapytania prawne Więcej na: www.amodit.pl pl.wiki.amodit.com

Teta

Rodzina oprogramowania dla biznesu marki Teta, należąca do firmy Unit4 Polska, funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. To system, który rozwijał się razem z sektorem HR w Polsce i kształtował trendy w zakresie nowych technologii dla biznesu. Od początku istnienia, misją firmy jest tworzenie innowacyjnych systemów informatycznych wspierających rozwój firm i instytucji. Do grupy produktów Teta należą systemy klasy ERP i HR, których celem jest wspieranie kluczowych obszarów działalności przedsiębiorstw z sektorów takich jak handel i dystrybucja, usługi, finanse i ubezpieczenia, edukacja oraz produkcja. Teta HR- lider na polskim rynku systemów HRowych, dostępny jest w 4 modelach użytkowania: licencja, SaaS, outsourcing kadr i płac oraz hosting i administrowanie. W ciągu blisko 30 lat istnienia spółki, oprogramowanie Teta zostało wdrożone w ponad 2 tysiącach firm i instytucji dużej i średniej wielkości, będących liderami w swoich branżach.

Exact Software Poland Sp. z o.o.

Exact Software Poland Sp. z o.o. jest uznanym producentem i dostawcą nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma oferuje m.in. systemy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP), aplikacje do automatyzacji procesów magazynowych (WMS), systemy elektronicznego obiegu dokumentów i przepływów pracy (Workflow), jak również zarządzania serwisem oraz prowadzenia handlu elektronicznego z wykorzystaniem portalu B2B e-Commerce. Oprogramowanie Exact umożliwia skuteczną automatyzację i optymalizację procesów biznesowych.
Exact Software Poland działa na polskim rynku od 1992 roku. Bazując na światowych standardach, Exact w Polsce uwzględnia wymogi lokalnego rynku. Firma świadczy kompleksowe usługi obejmujące analizę wymagań klienta na etapie planowania projektu wdrożenia oprogramowania, zarządzanie projektem wdrożeniowym, wsparcie implementacji systemu zarówno w formie szkoleń i konsultacji, jak również świadczenie posprzedażowej pomocy technicznej.
Więcej informacji dotyczących rozwiazań wspierających zarządzanie procesami znajduje się na stronie: https://www.exact.com/pl/produkty/exact-synergy/