Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
OmnicomMediaGroup Sp. z o.o.
Prelegent: Jakub Bierzyński



10:00-10:30
Zarządzanie dostępami do dokumentów elektronicznych – rozwiązania IT a wymogi regulacyjne
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Prelegent: Robert Twarowski
Opis prelekcji:
Mając do dyspozycji coraz to nowe rozwiązania technologiczne – chmury, IaaS, czy PaaS – na co zwrócić uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo obiegu dokumentacji?
Czy jesteśmy świadomi ilości podmiotów zaangażowanych w dostarczanie rozwiązań IT i zakresu ich dostępu do danych? Czy wiemy, kto może mieć dostęp do naszych dokumentów?

10:30-11:00
System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów
ASTRAFOX Sp. z o. o.
Prelegent: dr Przemysław Sołdacki

Opis prelekcji:
Cały współczesny biznes opiera się na informacji oraz jej przetwarzaniu. Informacja daje przewagę konkurencyjną, więc właściwe zarządzanie nią jest kluczowe dla prowadzenia biznesu.
Na rynku istnieje wiele systemów do elektronicznego obiegu dokumentów. Podczas prelekcji pokażemy co dobry system obiegu dokumentów powinien posiadać oraz co wyróżnia platformę Amodit spośród innych rozwiązań.

11:00-11:05
PANEL WYSTAWCÓW

11:05-11:20
PRZERWA

11:20-11:50
Przeciwdziałanie wyblaknięciu dokumentu elektronicznego
Instytut Logistyki i Magazynowania
Prelegent: Rafał Sowiński
Opis prelekcji:
Jedna z cech dokument elektronicznego sprawia, że istnieje realna szansa trwałej utraty jego czytelności. Dokument elektroniczny przestaje być czytelnym pomimo prawidłowego przechowywania i możliwości odczytania 100% zawartych danych. Podczas wykładu przedstawiony zostanie sposób zwiększenia trwałości danych, a tym samym zwiększenia możliwości udokumentowania stanu prawnego.

11:50-12:20
Strategia wdrożenia elektronicznego obiegu procesów …czyli „nie taki workflow straszny…”
e-MSI Sp. z o.o.
Prelegent: Michał Galas
Prelegent: Agnieszka Kościuszko-Wyrwał
Opis prelekcji:
„Jak strategicznie rozplanować wdrożenie systemu workflow? Od czego w ogóle rozpocząć?” – brzmi znajomo? Zatem, zapraszamy na interaktywną prelekcję opartą o wieloletnie doświadczenie naszego zespołu projektowego. W kilku scenariuszach opiszemy możliwe opcje podejścia do skutecznego wdrożenia systemu workflow z odniesieniem do przykładów „z życia wziętych”.

12:20-12:50
Faktura elektroniczna, podpis elektroniczny – aspekty prawne
Lubasz i Wspólnicy
Kancelaria Radców Prawnych sp. k.

Prelegent: Marta Kwiatkowska-Cylke
Opis prelekcji:
Postęp w dziedzinie technologii informatycznych sprawia, że dążymy do uproszczenia formalności i ograniczenia ilości dokumentów w wersji papierowej. Już dzisiaj bez wychodzenia z domu możemy wysyłać mailem faktury, podpisywać umowy, prowadzić korespondencję z administracją państwową, składać deklaracje podatkowe. Odpowiemy na pytanie, o czym należy pamiętać, aby nie popełniać przy tym błędów.

12:50-13:05
PRZERWA

13:05-13:35
Jak zarządzać pracą? Systemy mobilne w zarządzaniu i automatyzacji procesów biznesowych
Akademia Leona Koźmińskiego
Prelegent: Piotr Kaczmarek-Kurczak
Opis prelekcji:
Współczesne organizacje coraz bardziej skoncentrowane są na wynikach, a dokładniej na postrzeganych przez klienta korzyściach. Zadaniem systemów workflow jest uporządkowanie procesów pracy lepsza orientacja w prowadzonych działaniach jak i wykorzystywanych zasobach. Jednak systemy workflow mają wiele wad i traktowane są często przez pracowników jako silna ingerencja w ich model pracy. Wielokrotnie wywołuje opór lub nie działa zgodnie z założeniami – jest naginany do potrzeb społecznych. Czy istnieje lepsza metoda kontroli zasobów i przepływu pracy – bardziej akceptowana przez użytkowników? Prezentacja spróbuje odpowiedzieć na to pytani odwołując się do najnowszych technologii społecznych i mobilnych.

13:35-14:05
Obrót dokumentami elektronicznymi w chmurze
Bird & Bird
Prelegent: Maria Guzewska
Opis prelekcji:
W ramach prezentacji omówione zostaną zagadnienia związane z przeniesieniem dokumentów w „chmurę”. Prezentacja będzie obejmować następujące zagadnienia:
• Co to jest Cloud Computing?
• Dokumenty i dane w chmurze
• Regulacje i wytyczne organów
• Podstawowe pojęcia
• Eksport dokumentów i danych
• Zabezpieczenie dokumentów i danych
• Odpowiedzialność cywilna, karna i administracyjna
• Nowe standardy dla cloud computingu
• Zalety obrotu dokumentami w chmurze

14:05
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI / LUNCH

SPONSORZY
 





FUNDATORZY NAGRÓD


  
  
  
  
  


WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 
                 

PATRONI MEDIALNI
 
  
     

              






ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress