Już wkrótce...

PRELEGENCI

Anna Staniszczak
Rodan Development Sp. z o.o.
Od ponad 15 lat specjalizuje się w projektowaniu i implementacji systemów zarządzania informacją w takich obszarach zastosowań jak zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie wiedzą oraz tworzenie i eksploatacja dużych repozytoriów dokumentacji technicznej. Pracując na stanowisku kierownika Działu Konsultacji firmy Rodan Development była wiodącym architektem oraz kierowała realizacją dużych wdrożeń systemów obiegu dokumentów w centralnej administracji państwowej zrealizowanych na platformie oprogramowania narzędziowego OfficeObjects®. W ciągu ostatnich lat kierowała realizacją systemów zarządzania informacją „dużej skali”, tak jak na przykład Platforma Zarządzania Wiedzą Fundacji Partnerstwa Technologicznego obsługująca 15 dużych instytutów naukowych w prywatnej chmurze obliczeniowej, jak również złożonych logicznie systemów planowania i monitorowania budżetów projektów, takich jak system zarządzania budżetami projektów w WWF Polska.
Łukasz Kwestarz
Prezes Zarządu Innotion sp. z o.o.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Od 2005 roku pracował w jednej z dużych polskich firm informatycznych, gdzie pełnił m.in. funkcje programisty, kierownika zespołu zadaniowego oraz dyrektora produkcji w sektorze administracji publicznej. Od listopada 2010 jest współwłaścicielem i członkiem zarządu Innotion Sp. z o.o. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Specjalizuje się w identyfikowaniu potrzeb biznesowych klientów i tworzeniu systemów informatycznych pozwalających je realizować.
Elke Schoenemann
ELO Digital Office Sp. z o.o.
Sales Manager Poland. Matematyk z pochodzenia Niemka, od 1996r. pracująca w Polsce.
1996 – 2004 Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%))
Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office – odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.
Monika Pietruszyńska
ASTRAFOX sp. z o.o.
Menedżer ds. Sprzedaży. W firmie Astrafox odpowiedzialna za sprzedaż platformy Amodit. Absolwentka Politechniki Warszawskiej Wydziału Inżynierii Produkcji oraz studiów podyplomowych na SGH z zakresu zarządzania i prowadzenia projektów.
Od kilkunastu lat związana z branżą IT a szczególnie z tematyką rozwiązań dla biznesu: ERP, CRM, BI, workflow. W wolnym czasie lubi podróżować.
Artur Grygoruk
Niezależny Ekspert
Urodziłem się 13 maja 1991 roku w Warszawie. W 2010 roku ukończyłem XVIII Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Zamoyskiego w Warszawie i uzyskałem świadectwo dojrzałości. W październiku tego samego roku rozpocząłem studia stacjonarne pierwszego stopnia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej na makrokierunku Elektronika, Informatyka i Telekomunikacja. Od piątego semestru naukę kontynuowałem na wybranej specjalności – Teleinformatyka i Zarządzanie w Telekomunikacji. W czasie studiów inżynierskich i magisterskich czterokrotnie otrzymałem stypendium rektorskie za bardzo dobre wyniki w nauce. W lipcu 2013 roku podjąłem pracę w firmie Samsung Electronics Polska jednocześnie odbywając zawodowe praktyki studenckie. W tym samym roku ukończyłem kurs Akademii CISCO na wydziale Politechniki Warszawskiej, który zwieńczyłem zdobyciem certyfikatu CCNA Routing & Switching. W 2014 r. złożyłem pracę inżynierską i obroniłem ją uzyskując tytuł inżyniera. W czerwcu 2016 roku ukończyłem studia magisterskie na kierunku Telekomunikacja zdobywając tytuł magistra inżyniera z wynikiem bardzo dobry na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od stycznia 2016 byłem jednym z członków zespołu projektującego i oceniającego rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmie Orange. Zdobywałem praktyczne doświadczenie w czasie technicznych konferencji PLNOG, F5 Forum i NGSec. Od września 2016 roku jestem pracownikiem Cisco i należę do zespołu TAC zajmującego się obsługą techniczną rozwiązań sieciowych dla klientów z całego świata.
Tomasz Buff
Petrosoft.pl – Partner firmy Nintex
Od 2013 roku Dyrektor Handlowy w firmie Petrosoft.pl. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej, z wykształcenia programista, pasjonat. Wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakresie doradztwa, budowania i rozwoju unikalnych rozwiązań dla Klientów optymalizujących procesy biznesowe, nie tylko w zakresie obszaru IT, ale wszystkich obszarów firmy. Lubi rozwiązania proste i takie, które skutecznie nadążają za zmianami wraz z rozwojem firmy. Chętnie podejmuje działania w obszarze wprowadzania nowych rozwiązań i produktów, inspirowania zespołów i przekuwania rzeczy niemożliwych w ambitne wyzwania. Od kilku lat systematycznie poszerza portfel produktów i usług firmy Petrosoft.pl, w którym jednym z kluczowych rozwiązań jest obecnie Nintex dla Sharepoint – światowej klasy rozwiązanie umożliwiające w prosty sposób zamodelowanie bardzo złożonych procesów biznesowych i co najważniejsze wprowadzanie szybkich zmian tak, aby system rozwijał się wraz z firmą.
Kamil Danielski
Nest Bank
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego z ponad pięcioletnim doświadczeniem w bezpośredniej pracy na systemach workflow w różnych instytucjach finansowych.
Brał udział we wdrożeniu systemu FerrytFlow w Banku Gospodarstwa Krajowego, wraz z modułem OCR oraz eRepozytorium – digitalizacja objęła kilka milionów stron dokumentów w pierwszych dwóch latach od uruchomienia.
Obecnie kierownik kilkuosobowego zespołu ds. Konfiguracji Systemów w FM Bank PBP (marka BIZ Bank), zajmującym się wdrożeniami procesów kredytowych dla mikroprzedsiębiorstw.
dr Marcin Kraska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Doktor nauk ekonomicznych (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), obecnie KierownikCentrum Elektronicznej Gospodarki w Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz lider biznesowy strumienia Cyfrowe Usługi Publiczne w programie „Od papierowej do cyfrowej Polski”.
Ekspert w zakresie badań, rozwoju i zarządzania krajowymi i międzynarodowymi projektami w obszarze elektronicznej gospodarki. Od wielu lat bierze czynny udział w pracach nad rozwojem e-administracji w Polsce i w Unii Europejskiej. Wdrażał jako lider m.in. pilotażową wersję Pojedynczego Punktu Kontaktowego w Polsce (biznes.gov.pl), transgraniczne cyfrowe usługi publiczne w ramach projektów unijnych LargeScale Pilot, jak i współtworzył propozycje uproszczeń prawa i optymalizacji procesów znoszących bariery cyfryzacji usług publicznych.Wcześniej związany z rynkiem bankowym w obszarze zarządzania ryzykiem kredytowym. Autor studiów wykonalności, analiz finansowych, artykułów, opracowań i książek z obszaru elektronicznej gospodarki i bankowości.
Paweł Krajewski
DomData AG Sp. z o.o.
Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań IT dla Sektora Finansowego.
Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1997 roku związany z tworzeniem rozwiązań dla sektora finansowego w firmach Sygnity, Emax. W DomData odpowiada za produkty i usługi dedykowane dla banków i firm ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z usprawnianiem procesów biznesowych i obiegu dokumentów w organizacji. Jego hobby to wędrówki górskie oraz film.
Romuald Krasowski
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim. Pracował w firmach handlowych (BOS S.A., RUCH S.A.). Wieloletni pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, gdzie kieruje Wydziałem Wypłaty Należności Pracowniczych.
Uczestniczył w opracowywaniu koncepcji oraz wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, jakim jest SAP, w zakresie kadrowo-płacowym. Od blisko 3 lat uczestniczy w pilotażu i wdrażaniu nowych funkcjonalności Interaktywnego Płatnika Plus.
Prowadzi szkolenia dla płatników składek z zagadnień płacowych oraz z funkcjonowania Interaktywnego Płatnika Plus.

SPONSORZY
 







WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 


PATRONI HONOROWI
 

PATRONI MEDIALNI
 














FUNDATORZY NAGRÓD



ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress