Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Modułowa konfiguracja procesów workflow na przykładzie procesu kredytowego
Nest Bank
Prelegent: Kamil Danielski
Opis prelekcji:
W powyższym temacie omówiłbym sposób konfigurowania procesów z wykorzystaniem modułów workflow.
Podejście to ma kilka istotnych zalet:
– możliwość pracy kilku osób jednocześnie nad jednym procesem
– dużo szybsza konfiguracja nowych procesów workflow
– sprawniejsze wdrażanie nowych zmian/korygowanie błędów

10:00-10:30
ELO ECM Suite – dokumenty papierowe i elektroniczne, e-maile, obiegi zadań, itd. – jak to ogarnąć?
ELO Digital Office Sp. z o.o.
Prelegent: Elke Schoenemann
Opis prelekcji:

ELO Digital Office przedstawi ciekawe rozwiązania z dziedziny ECM. Prezentacja na aktualne tematy tj.: obiegi faktur, zarządzanie umowami, sprawy kadrowe, praca grupowa np. nad ofertą…
Pokażemy, jak można w prosty sposób zdefiniować procesy biznesowe na dokumentach w archiwum ELO. Przekonamy Państwa jak skutecznie można usprawnić procesy w firmie i w urzędzie – prezentacja na „żywym” systemie.

10:30-10:55
InnBusiness – procesy dopasowane do Ciebie
Innotion Sp. z o. o.
Prelegent: Łukasz Kwestarz
Opis prelekcji:
Gotowe, skomplikowane narzędzia do obsługi procesów biznesowych nie pozwalają na elastyczne dostosowanie do rzeczywistych potrzeb organizacji. W ramach prezentacji opowiemy w jaki sposób w ramach usługi InnBusiness budujemy rozwiązania pod klucz korzystając z autorskich komponentów informatycznych i doświadczonych specjalistów tworząc rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych klientów.

10:55-11:00
Panel Wystawców

11:00-11:20
PRZERWA

11:20-11:50
Modelowanie i automatyzacja procesów biznesowych za pomocą narzędzi Nintex jako klucz do podniesienia efektywności organizacji
Nintex
Prelegent: Tomasz Buff
Opis prelekcji:
Prezentacja będzie poruszać następujące obszary:
1. Przedstawienie rozwiązania czyli czym jest Nintex Workflow & Forms w praktyce.
2. Elastyczność i mobilność systemu w modelowaniu bardzo złożonych obiegów spraw.
3. Skalowalność systemu na przykładzie kilku wybranych wdrożeń.
4. Efektywność – czyli co osiągniemy wybierając Nintex Workflow & Forms i jak szybko wrócą do nas pieniądze wydane na wdrożenie.

11:50-12:20
Wybrane obszary zastosowań platformy zarządzania informacją OfficeObjects®
Rodan Development Sp. z o.o.
Prelegent: Anna Staniszczak
Opis prelekcji:
Celem prezentacji jest omówienie możliwości technologicznych platformy oprogramowania OfficeObjects® obejmujących funkcje zarządzania procesami biznesowymi, narzędzia definiowania i udostępniania złożonych repozytoriów dokumentacji, jak również oprogramowania zarządzania wiedzą służącego do konstrukcji złożonych modeli ontologicznych opartych o sieci pojęć.
Proponowane narzędzia technologiczne zostaną omówione z perspektywy innowacyjnych rozwiązań aplikacyjnych zrealizowanych w takich dziedzinach jak systemy zarządzania dokumentacją techniczną, obieg elektronicznej dokumentacji finansowej, czy modelowanie i monitorowanie budżetów projektów.

12:20-12:50
Sprawna obsługa dokumentów, czyli automatyzacja przy wykorzystaniu zaawansowanej platformy BPM
DomData AG Sp. z o.o.
Prelegent: Paweł Krajewski
Opis prelekcji:
Codzienna działalność instytucji finansowych i firm związana jest z obsługą licznych dokumentów, zarówno przychodzących, jak i wychodzących z organizacji. W jaki sposób odpowiednio uporządkować dokumenty, a następnie wykorzystać je do efektywnej realizacji codziennych zadań? Odpowiedź między innymi na to pytanie znajdziemy podczas prezentacji. Poznamy efektywne metody automatyzacji obsługi dokumentów przy wykorzystaniu zaawansowanej platformy BPM.

12:50-13:20
Platforma Amodit – system, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów
ASTRAFOX sp. z o.o.
Prelegent: Monika Pietruszyńska

Opis prelekcji:
Cały współczesny biznes opiera się na informacji oraz jej przetwarzaniu. Informacja daje przewagę konkurencyjną, dlatego właściwe zarządzanie nią jest kluczowe dla prowadzenia biznesu.
Na rynku istnieje wiele systemów do elektronicznego obiegu dokumentów. Podczas prelekcji pokażemy co dobry system obiegu dokumentów powinien posiadać oraz co wyróżnia platformę Amodit spośród innych rozwiązań.

13:20-13:35
PRZERWA

13:35-14:05
Wpływ cyfrowych usług publicznych na optymalizację i usprawnienie pracy przedsiębiorstw
Instytut Logistyki i Magazynowania
Prelegent: dr Marcin Kraska

14:05-14:30
Podpis elektroniczny dla firm jako bezpieczna usługa w chmurze
Niezależny Ekspert
Prelegent: Artur Grygoruk
Opis prelekcji:
Przedstawienie specyfiki usług SaaS związanych z podpisywaniem dokumentacji przy użyciu kwalifikowanego elektronicznego podpisu. Moduły HSM i ich rola w przechowywaniu certyfikatów. Przedstawienie zalet i wad rozwiązań wykorzystujących infrastrukturę klucza publicznego w chmurze. Prawne skutki złożenia elektronicznego podpisu.

14:30-15:00
ZUS – instytucja udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów – case study
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Prelegent: Romuald Krasowski

15:00
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI / LUNCH

SPONSORZY
 







WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 


PATRONI HONOROWI
 

PATRONI MEDIALNI
 














FUNDATORZY NAGRÓD



ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress