Już wkrótce...

PRELEGENCI

Piotr Kaczmarek-Kurczak
Akademia Leona Koźmińskiego
Pracuje w Katedrze Przedsiębiorczości Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Centrum Przedsiębiorczości ALK. Od 2007 roku autor publikacji na temat zarządzania i przedsiębiorczości w dodatku JA-MY-ONI tygodnika POLITYKA. Ekspert, doradca i szkoleniowiec pracował m. in. dla Accreo Taxand, Russell Bedford, Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Radomskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Krajowej Szkoły Sędziów i Prokuratorów, Górnośląskiej Agencji Promocji Przedsiębiorczości itd. W ramach pracy w Centrum Przedsiębiorczości zajmuje się doradztwem dla małych i średnich firm; projektowaniem modeli biznesowych, analizą procesów, przygotowaniem wdrożenia systemów innowacji.
Wiesław Grabowski
Szkoła Zarządzania Zmianą
Menedżer, trener, mentor I coach. Wiesław Grabowski (53 ) ma 30 letnie doświadczenie w biznesie , w tym 18 lat na pozycjach menedżerskich do poziomu Zarządu i 7 lat w coachingu indywidualnym i zespołowym oraz szkoleniu. Były członek Zarządu Oracle Polska sp. z o.o. i Dyrektor Konsultingu odpowiedzialny za Polskę i Kraje Bałtyckie. Odpowiadał za sprzedaż i realizację projektów informatycznych. Zaprojektował i wdrożył kulturę projektową umożliwiającą bliską 100% skuteczności realizacji projektów. Osiągnął to dzięki zaprojektowaniu I zorganizowaniu program rozwoju umiejętności miękkich dla całego konsultingu, w którym wzięło udział ok 200 osób ). Brał udział i nadzorował wiele projektów budowy i wdrazania elektronicznych obiegów informacji. Były Kierownik Działu Informatyki w Sanockich Zakładach Przemysłu Gumowego w Sanoku, gdzie w latach 1989-1995 zbudował techniczną i programową infrastrukturę IT wspierająca biznes firmy. W tym czasie wychował silny zespół projektantów i programistów, z których wielu pracuje obecnie dla firm jak Oracle, HP, IFS, Asseco. Mówca na konferencjach Kariera IT, II Kongresie Liderów Zmian w Białymstoku.
Mateusz Kozieł
Konieczny, Wierzbicki – Kancelaria Radców Prawnych
Prawnik, aplikant radcowski, od 2015 roku członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie . Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Ukraińskiego organizowanej przez Uniwersytet Jagielloński we współpracy z Akademią Kijowsko – Mohylańską oraz Lwowskim Uniwersytetem Narodowym im. Iwana Franki, uczestnik studiów z zakresu Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Mediów na Uniwersytecie Jagiellońskim . Specjalizuje się w prawie umów w międzynarodowym obrocie gospodarczym, prawie podatkowym, i prawie własności intelektualnej. Biegle włada językiem angielskim oraz rosyjskim, posługuje się prawniczym językiem ukraińskim. Zainteresowania pozazawodowe: literatura współczesna, muzyka elektroniczna i eksperymentalna, sporty zespołów.
Rafał Sowiński
Instytut Logistyki i Magazynowania, Centrum Elektronicznej Gospodarki
Z-ca Kierownika Centrum Elektronicznej Gospodarki w Instytucie Logistyki i Magazynowania (ILiM). Zajmuje się wdrożeniem systemu elektronicznego fakturowania – zgodnie z dyrektywą unijną o fakturowaniu elektronicznym w dostawach publicznych. Lider strumienia e-Faktura / e-Paragon w programie „Od papierowej do cyfrowej Polski”.
Sławomir Krajewski
założyciel i współwłaściciel firmy Centrum Wdrożeń informatycznych Sp. z o.o., wdrażającej system enova365
Doświadczenie wdrożeniowe zdobywał niemalże od samego początku swojej kariery zawodowej.
Wieloletnia praca z firmami/korporacjami z różnych branż oraz z instytucjami publicznymi, pozwoliła mu zdobyć umiejętność dostrzegania niewypowiedzianych potrzeb Klientów.
Z łatwością przekuwa wyobrażenia na sprawnie działające rozwiązania systemowe, które optymalizują codzienną pracę oraz pozwalają na skuteczniejsze zarządzanie biznesem.
Będąc blisko ludzi wraz ze swoim zespołem z łatwością oferuje profesjonalną pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji .
Przemysław Sołdacki
ASTRAFOX Sp. z o. o.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.

Maciej Chojnacki
Prezes Digital-Center sp. z o.o.
Absolwent Informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Filologii Angielskiej na Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu. Ukończył również studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Z ogromnym zaangażowaniem oddaje się poszukiwaniom nowych i udoskonalaniu już istniejących rozwiązań w zakresie digitalizacji. Doświadczenie i pasja zaowocowały utworzeniem między innymi: DigiCard wspierającym obsługę katalogów kartkowych oraz qDi – systemem zarządzania i workflow procesu digitalizacji.


SPONSORZY
 






WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 





PATRONI MEDIALNI
 







FUNDATORZY NAGRÓD





ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress